Beseeküpsised


Vaja läheb:

3 munavalget
175 g suhkrut
panin veidi soola ka

Vahustasin alguses munavalgeid ilma suhkruta. Kui vaht hakkas tihedamaks muutuma, lisasin suhkru, soola ja vahustasin munavalged hästi tugevaks ja läikivaks vahuks. Tordipritsi abiga sain küpsetuspaberile lillekesed, mida küpsetasin 110 kraadises ahjus kõvasti üle tunni aja, sest tahtsin saada krõbedaid küpsiseid. Kui on isu seest pehme besee järele, aitab tunnist. Küpsised jätsin ahju jahtuma. 

Olen besee küpsetamises veel väga roheline. Need olid alles minu teised beseeküpsised. Unistan Pavlovast. Pole julgenud veel ette võtta, kuigi tegelikult on see nii lihtne. 
Ainuke miinus besee puhul on pikk küpsemise (kuivamise) aeg. Ja ma tahaks lumivalget beseed, mitte beezi. Tahan, et minu küpsised oleksid ahjust tulles sama valged, kui nad sinna minnes olid :) Tõenäoliselt tuleks siis küpsiseid veel madalamal kuumusel ja veel kauem ahjus hoida. Peab ikka kannatust olema. Seda mul ei ole. 

0 mõtet:

Postita kommentaar