Kirsijäätis


Kasutasin ära viimase karbitäie külmutatud kirsse. Keetsin need suhkru ja kaneelikoorega paksuks moosiks, maitseks ka veidi vaniljet ja suskasin jäätise sisse. Ikka veel olen oma esimeses retseptis kinni. Seekord aga selle erinevusega, et kasutasin ära terve paki vahukoort. Ja katsetasin, mis juhtub, kui lisada vahukoor vahustatud kujul. Mitte õrnalt, vaid tugevalt vahustatuna. Juhtus see, et sain kõige rohkem poe jäätist meenutava jäätise, mis ma kunagi teinud olen. Pehme, sametine ja mmmm... maitsev. Pehmuse all mõtlen seda, et jäätis on veel peale 48 tundi sügavkülmas seismist kapist välja võttes koheselt lusikaga pallitatav. Edasise kohta ei oska öelda, sest karp saab kohe tühjaks... 
Ja kuna mul on praegu hirmsad süümekad, et ma õppimise asemel hoopis jäätisest kirjutan, siis retsepti ma ümber kirjutama ei hakka. Moosi keetsin nagunii umbes täpselt :)



0 mõtet:

Postita kommentaar