Ajab ikka vihale küll...



Nädalavahetusel tegin seda beseekattega õunakooki ja kirjutasin blogisse pika jutu valmis... Tavaliselt ma ühel päeval kahte postitust ei tee ja sellepärast kirjutan mõnikord asju ette. Või jäävad mõned asjad lihtsalt pooleli...

...aga vahepeal oli internetiühendus kadunud ja Blogger ei salvestanud tervet juttu ära. No ma tahtsin siis kaval olla ja copy-paste teha. Nässu läks midagi, ära kustutasin kõik. Mul oli meeles see Ragne postitus ja lugesin ruttu kommentaarid läbi, et mis tegema peab. Aga liiga hilja oli.

Nüüd jäi Kutt magama, võtsin ennast uuesti kokku ja kirjutasin kõik uuesti. Hea meel oli, et ikkagi viitsisin, sest oli teine pikemat sorti postitus. Ja kui ma siis eelvaadet lugedes otsustasin, et üks lõiguvahe on vaja koomale tõmmata... juhtus kõik uuesti!!!!!! Pagan küll! Proovisin siis jälle kõiki Ragne kommentaarides pakutud variante, aga ei aidanud miski...

Niigi on viimasel ajal neid postitusi väheks jäänud, sest linnas ma naljalt korralikke pilte ei saa ja see kirjutamine võtab ka omajagu (une)aega... ühesõnaga, isu läheb ära niimoodi :(

Olen proovinud ka nii, et kirjutan teksti ennem mujal valmis ja siis kopeerin blogi tekstikasti, aga ei sobi minu arvuti võimalused ja Blogger kuidagi omavahel kokku. Kõik on paigast ära (kirjastiilid ja reavahed jne) ja muutmine ei õnnestu mitte kunagi. Säh sulle kooki moosiga. Jääb hea retsept seekord üles panemata. Kolmandat korda lihtsalt pole enam tuju...


Pildid panen kiuste üles :)

2 kommentaari:

  1. Oh jeerum, milline ebaõnn! :S
    Ehk mõne aja pärast, kui emotsioonid on vaibunu, jõuab siiski ka retsept lugejale :D

    VastaKustuta
  2. Jah, eks ühel unetul ööl ma ta ikka kirja panen :D

    VastaKustuta