Koopast välja kohvikusse!



Ma ei tea ise ka täpselt millesse ma ennast mässinud olen, aga mul on suur rõõm kutsuda kõiki oma blogilugejaid, sõpru ja tuttavaid 21. mail Tartusse Tasku keskusesse kohvikusse! Kohvik avatakse kell 12 ja suletakse siis, kui viimased koogitükid on uudishimulikele külastajatele üle leti ulatatud. Maitseelamusi pakuvad Lõuna-Eesti toidublogijad: Martiina (Tegemisi-toimetusi), Sille (Toidutegu), Liisi (Liisi blogi), Liilia (Köögitoimkond), Ülle (Tiramisust ja Fata Morganast), Laivi (Seto Külakost - loomise lugu), Jaanika ja Signe (Maitse asi), Merrit (Abikelner Hummer) ja mina.


Esimene kovik "Blogi" üritus toimus talvel Tallinnas Solarise keskuses. Sellest, kes seal osalesid, mida pakuti ja kuidas üritus korda läks, saab lugeda näiteks Elise ja Mari-Liisi blogist.

Kohviku idee taga on MTÜ Maitseklubi ning üheks toetajaks Dansukker. Blogijatest tehti tutvustavad videoklipid, mille autoriteks kaks oma ala proffi - Tomas Miniotas ja Rihards Olmanis. Video tegemisest võiks omaette postituse teha (: Unetu öö enne filmimise hommikut, meeletu pabistamine, kahtlused, kas ma tahan ennast ikka nii nähtavaks teha, hirm lugejate kujutluste lõhkumise ees. Aga nüüd on see tehtud ja süüdistada pole kedagi peale iseenda :P


Sosistatakse, et esimesel kohvik "Blogi" üritusel osalejad sõidutatakse Tartu kohvikusse külla. Loodan väga, et see vastab tõele ja kõik tulla saavad! Nii et toidublogijate kontsentratsioon 21. mail Tasku keskuses saab olema enneolematu (: Tõenäosus oma lemmikutega kohtuda on suur!


6 kommentaari:

  1. Olen tühja kõhuga kohal.
    Mamma

    VastaKustuta
  2. Ehhe, väga äge, et sa Blogikohviku vol2-s osaled. Pean lihtsalt mainima, et nii armas video ja et kui ma isegi kitarrimängu õppima hakkasin, siis oli see sama lugu ka minu lemmik nr 1! Äge kokkusattumus. Loodan, et saan ka sellel ajal Tartusse teile külla :)

    VastaKustuta
  3. Mamma - jään ootama!

    Aitäh, Marju!
    Äge kokkusattumus jah :)
    Loodan väga, et satud Tartusse!

    VastaKustuta
  4. Väga tore video ja kindlasti tulen ka kohvikusse uudistama, et see legendaarne rukkileivake lõpuks ära proovida. :)
    Hea ka näha, et ma pole ainuke, kes küpsetisi ahjus palja näpuga katsub - mul tuttavad hakkavad alati seda nähes kisama. :D

    VastaKustuta
  5. Kas Blogikohvikust saab hõrgutisi kaasa ka osta või on kõik ainult kohapeal manustamiseks? :)

    Üritan väga jõuda!

    VastaKustuta