ÜHE AMPSU VASTLAKUKLID



Ei noh, naera puruks! Ma siiralt uskusin, et täna on vastlapäev. Nagu näha, küpsetasin isegi vastlakukleid. Oleks lumi maas, ma oleks kelgutama ka läinud. Hea, et herneid likku ei pannud (:
Loll pea on ihu nuhtlus, ma ütlen!

Ja teine nali on see, et meie peres ei sööda juba ammu pulga otsast ainult pulgakooke. Lihapalle, võileiba, õuna, kaneelirulle, juustu, mida iganes pulga otsa torgata annab. Lapsed lähevad täiesti pöördesse! Söök pole oluline, pulk on põhiline. Sellepärast tunduski igati loogiline vastlakuklid pulga otsa panna. Täpselt paras amps ja nina jääb ka puhtaks!
 
 
Tegin kuklid Nami-Nami vastlakuklite retsepti järgi. Olen seda korduvalt kasutanud ja iga kord õnnestub. Mina teen taigna kuivpärmiga, sest see on alati sahtlinurgas olemas. Poolest kogusest voolisin pallikesed, teisest poolest tegin väikseid kaneelirulle.
 
Soovin ette pikka liugu ja magusaid kukleid, 4. märtsiks, kui normaalsed inimesed vastlapäeva peavad :P
 
 

7 kommentaari:

  1. Ma ei hakanud küll kukleid vorpima, aga miskipärast ostsin ka täna kalendrist vastapäeva :)

    VastaKustuta
  2. Sa pole ainuke, kes täna kukleid ihales - ma kohtasin täna päris mitut, kes kohvikus pika näoga kuklitühja letti vaatas. Mis aga pulgakuklitesse puutub, siis ma tean üht sugulast, kes neid heameelega ka pärast 4. märtsi sööks.
    (Ja noh, mõtle, kui saaks veel pulgasefiiritorti ka) :)

    VastaKustuta
  3. No mullu olid vastlad 12. veebruaril ;)
    Imearmas mõte - ja nii tore lugeda, et Sa Nami-Nami vastlakuklitele truuks oled jäänud!

    VastaKustuta
  4. Jaa ma ootan ka juba pikisilmi vastlakuklipäeva :) Ja mõni ime et mööda panid, tavaliselt vastlad ongi ju veebruaris :D Liikuv püha..Liikus liiga kaugele see aasta paraku :P

    VastaKustuta
  5. Need on nii nii ägedad! Ma muudkui vaatan pilti ja imestan- nii ägedad!

    VastaKustuta
  6. Super lahedad on, mul kohe nägu naerul!

    Ja nüüd lähen kohe biskviiti küpsetama ikka selle kolmanda variandi järgi, mis õnnestub alati ;)

    Kairit

    VastaKustuta
  7. Ja mina mõtlesin, et tegin väikesed vastlakuklid, nende kõrval minu omad ikka lausa maksimõõtu :D Väga lahe idee, proovin järgi ;)

    VastaKustuta